Hi! Would you like to view this site as a private or a business customer?

Hur lång är vår hanteringstid?

Godsinlösen AB försöker alltid att hantera kundens telefon inom loppet av en arbetsvecka (fem arbetsdagar). Dagarna börjar räknas från det att vi mottagit telefonen och nödvändig dokumentation är inkommet från försäkringstagaren tills dess att vi packar och skickar ut den åtgärdade telefonen. Därutöver tillkommer givetvis postens hantering för att skicka in telefonen till Godsinlösen och från Godsinlösen till försäkringstagarens valda postombud.

 

Hanteringstiden är alltid som snabbast när försäkringstagaren redan innan de skickar in telefonen har säkerställt att stöldspärrsfunktionen ”Hitta min Iphone” är avstängt och att Godsinlösen mottagit all dokumentation som efterfrågats (så som kvitto, eventuellt reparationsunderlag från annan verkstad och vid stulen eller bortappad även en polisanmälan och spärrintyg).

 

Vi hoppas att dessa fem arbetsdagar täcker den kostnad och tid ni annars hade behövt lägga på att ta er till en verkstad, väntetiden hos verkstaden för att få en offert, som sedan ska skickas till försäkringsbolaget, få den godkänd och sedan resan återigen till verkstaden.

Tyckte du att informationen på den här sidan var användbar?

JA NEJ
Tack för din feedback!
Det var ett fel, försök igen.