Hi! Would you like to view this site as a private or a business customer?

Starta en reklamation

Att starta en reklamation gör du genom att antingen ringa till vår kundtjänst på 046 271 88 00 eller kontaktar vår support på mejl genom info@godsinlosen.se. Ni får då hem ett vadderat kuvert och en fraktsedel så ni kan skicka in den skadade enheten till oss igen.

Vi erbjuder alltid våra kunder minst tre månaders garanti för att bistå med eventuella komplikationer som kan uppstå i efterhand. Dessa tre månaderna räknar vi från det att vi skickar ut den åtgärdade enheten till er, tänk på att vi måste tillhandahålla den reklamerade enheten inom dessa tre månader för att garantin ska gälla.

Tänk på att garantin enbart täcker fel som uppstått innan eller på grund av reparationen eller utbytet som är gjort. Garantin täcker alltså inte skador orsakade av yttre åverkan så som fuktskador eller ”tapp-skador” efter det att ni mottagit er enhet. Vår kundtjänstpersonal kommer alltid att begära in bilder på fram & baksida av er telefon innan ni skickar in den på reklamation. Anledningen är för att ni som försäkringstagare har bevis ifall det skulle uppstå några skador på enheten under transporten till Godsinlösen!

Tyckte du att informationen på den här sidan var användbar?

JA NEJ
Tack för din feedback!
Det var ett fel, försök igen.